• Fira med oss: +10 % EXTRA på många mattor!
Volero

Bestallning

Kul att du har hittat din perfekta matta hos Volero!

Att shoppa hos oss är enkelt. Vår webbshop är alltid öppen, dygnet runt. Lägg till din favoritmatta i varukorgen, fyll i dina leveransuppgifter och välj den betalningsmetod som passar dig bäst.

När din beställning är genomförd får du en orderbekräftelse via mejl inom några minuter. Din matta packas noggrant och skickas från vårt lager. Så snart försändelsen är på väg får du ett spårningsnummer.

Vill du veta exakt hur det fungerar? På den här sidan hittar du all information du behöver för att lägga en beställning.

Behöver du hjälp under beställningsprocessen? Vår kundservice finns här för dig.


Bestallning

  • Att beställa hos Volero är enkelt och säkert:

    1. Bläddra i vårt onlineutbud och lägg dina favoritprodukter i varukorgen.
    2. Gå vidare till kassan och välj en av våra pålitliga betalningsmetoder: kreditkort (Visa, Mastercard eller American Express) eller Klarna.
    3. Slutför beställningen så tar vi hand om resten.

    Observera: Av säkerhetsskäl tar vi inte emot beställningar via telefon. Alla köp måste göras via vår webbshop.

  • Du kan ange en rabattkod längst ner till vänster i varukorgen. Klicka på ”använd” så dras rabatten av direkt. Du kan använda en rabattkod per beställning.

  • Ingen fara. Kontakta gärna vår kundtjänst och ange din rabattkod i meddelandet. Vi ser till att rabatten dras av i efterhand.

  • Om du inte har fått en orderbekräftelse kan den ha hamnat i din skräppost. Hittar du den inte där heller? Ingen fara, vår kundtjänst hjälper dig gärna.

    Du kan kontakta oss på kundtjanst@volero.se.

    Vi har öppet måndag till fredag, från kl. 09.00 till 17.00. Vi återkommer till dig så snart som möjligt.

  • Hos Volero kan du välja att betala direkt, senare eller med delbetalning. Du kan enkelt och säkert betala med kreditkort (Visa, Mastercard eller American Express) eller Klarna.

  • Med Klarna kan du välja att betala senare. Så snart din beställning har skickats får du en faktura från Klarna med ett förfallodatum, vanligtvis inom 14 dagar. Vill du dela upp betalningen? Klarna erbjuder även flexibla delbetalningsalternativ.

  • Ja, om du betalade frakt vid beställningen och sedan returnerar produkten, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden.

    Observera att detta endast gäller den ursprungliga leveranskostnaden från vårt lager till dig. Returfrakt täcks inte.

  • I de flesta fall, ja. Om din beställning ännu inte har lämnat vårt lager kan vi justera leveransdatumet. Många produkter kan även levereras på lördagar.

    Vill du göra en ändring? Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.

  • Det beror på din orderstatus. Om beställningen ännu inte har lämnat vårt lager kan vi fortfarande göra ändringar eller annullera den.

    Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt så ser vi vad vi kan göra.

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
31800 Kundrecensioner | 4.6 / 5
Vill du inte missa något? Följ oss!